Upogib trupa – »trebušnjak«

Upogib trupa oziroma trebušnjak je vsem dobro poznana vaja za trebušne mišice a vendar jo velika večina izvaja narobe. Pri izvedbi te vaje aktiviramo mišico rectus abdominis. Gibalni vzorec, ki ga uporabimo pri tej vaji, je upogib oziroma fleksija hrbtenice. Vajo izvedemo tako, da se uležemo na hrbet na ravni površini, noge kar se da približamo zadnjici. Stopala naj bodo naravnost, poravnana z linijo od kolkov do ramen, položaj rok je lahko ob stegnih, vzporedno s tlemi ali za glavo. Gib izvedemo tako, da glavo dvignemo rahlo od tal in nato ukrivimo zgornji del hrbtenice na način, da žličko čim bolj približamo k medenici. V nasprotni smeri ponovimo gib do začetnega položaja. Pozorni
moramo biti na to, da se glava ne dotakne tal, ter da ne aktiviramo spodnjega dela trupa. Gibi naj bodo kontrolirani.
Pogoste napake, ki jih izvedemo so sledeče:
 stopala zataknemo za oporno površino in s tem aktiviramo fleksorje kolka
 trup dvigamo previsoko, kjer se prav tako aktivirajo fleksorji kolka
 napačen začetni položaj
 gibe izvajamo prehitro in nekontrolirano
 glava gre vsakič do tal
 nepravilno dihanje